Προτάσεις του ΝΗΜΑτος για παιδιά προσχολικής/σχολικής ηλικίας και εφήβους.

logotexnia5

Τα γέλια και η χαρά των παιδιών μας μας δίνουν την δύναμη να προχωρήσουμε σε νέα ταξίδια με ήχους και χρώματα με λόγο και μυρωδιές να ζωντανέψουμε νέους ήρωες από τα παραμύθια να γίνουμε κι εμείς παιδιά μαζί με τα παιδιά μας
…ένας μαγικός κόσμος γεμάτος με παιχνίδι, ζωγραφική, μουσική, θέατρο, μαγειρική, παραμύθια, πάρτυ, κι άλλα πολλά.
….το ΝΗΜΑ για 3η χρονιά ανοίγει την πόρτα της δημιουργίας της έκφρασης της αγάπης….η οικογένεια μεγαλώνει και αγκαλιάζει περισσότερα παιδιά.

θεατρικό παιχνίδι

θεατρικές ομάδες

μουσικοκινητική αγωγή

εικαστικά

σχέδιο

δημιουργικό παιχνίδι

μαγειρική & ζαχαροπλαστική

αφήγηση παραμυθιών

σχολική μελέτη

πάρτυ

….και πολλά άλλα!!!!

 

Δραστηριότητες που βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν την δημιουργικότητά τους, να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να διασκεδάσουν, να γίνουν κοινωνικά και να ασκηθούν στο ομαδικό παιχνίδι.

-Μουσικοκινητικά παιχνίδια: Στην μουσικοκινητική δράση με τη βοήθεια της θεατρολόγου μας, οι λιλιπούτειοι συμμετέχοντες, εξασκούν και βελτιώνουν βασικές δεξιότητες,, έχουν την πρώτη γνωριμία με το σώμα τους και μαθαίνουν να ελέγχουν και να συντονίζουν τις κινήσεις τους. Ταυτόχρονα παίζουν, γελούν και ψυχαγωγούνται.

-Θεατρικό παιχνίδι/Θεατρικές ομάδες: Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι το παιδί εξασκεί την φαντασία του, διδάσκεται την ομαδικότητα, τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα. Τέλος, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, ευνοείται η ανάπτυξη του παιδιού, πλουτίζει το λεξιλόγιό του και εκφράζει με λέξεις και κινήσεις τα συναισθήματα και τις σκέψεις του. Το μάθημα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει :
Βιωματικές ασκήσεις αναπνοής, χαλάρωσης, συγκέντρωσης, γνωριμίας, ομαδοποίησης και συνεργασίας.
Ασκήσεις που βοηθούν τα παιδιά να χαλαρώσουν να συγκεντρωθούν , να αφουγκρασθούν το σώμα τους και να δέσουν με την ομάδα.
Μουσικοκινητικές ασκήσεις.
Ασκήσεις που γίνονται με βάση τη μουσική, την μελωδία, τους ήχους.
Θεατρικό αυτοσχεδιασμό.
Παντομίμα, χορογραφία, μονόλογος, σκετς πάνω σε θέμα που έχει αποφασίσει η ομάδα.
Δραματοποίηση.
Παίζουν σκηνές από παραμύθια, ιστορικά γεγονότα, ποιήματα, τραγούδια ή προσωπικά τους βιώματα.

-Εργαστήρι μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής: Το εργαστήρι μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής δημιουργήθηκε για τα παιδιά σχολικής ηλικίας. Με ερεθίσματα από την τέχνη της μαγειρικής/ζαχαροπλαστικής αλλά και την μύηση σε υγιεινές διατροφικές συνήθειες, το εργαστήρι στοχεύει στην εκμάθηση της σωστής μαγειρικής και της αλλαγής των αρνητικών διατροφικών συνηθειών, αλλά παράλληλα αποτελεί κι ένα εργαστήριο σχέσεων και δημιουργικότητας.

-Αφήγηση παραμυθιού-Αφήγηση παραμυθιού με μουσικοκινητικό παιχνίδι: Τα παραμύθια είναι πάντα η αγαπημένη ενασχόληση των παιδιών. Σε αυτή την ηλικία το παιδί θα απολαύσει την αφήγηση ιστοριών με τους αγαπημένους του ήρωες περισσότερο από ποτέ. Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη αυτής της δραστηριότητας είναι ότι το παιδί έρχεται αντιμέτωπο με «φανταστικές», δύσκολες καταστάσεις και προβλήματα και, καθώς ταυτίζεται με τους ήρωες, εξελίσσεται και ωριμάζει συναισθηματικά. Το λεξιλόγιο του παιδιού επίσης αναπτύσσεται σημαντικά με την αφήγηση παραμυθιού, ενώ ο συνδυασμός αφήγησης και μουσικοκινητικού παιχνιδιού βοηθά το παιδί να εκφράσει τα συναισθήματά του. Το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης με αφήγηση παραμυθιού, περιλαμβάνει και συμμετοχή των παιδιών που καλούνται να συνεισφέρουν με ιδέες, προτάσεις, λύσεις στα παραμύθια, να προτείνουν το δικό τους τέλος, να ανατρέψουν την ιστορία κλπ. Έτσι, αναπτύσσουν τη φαντασία, την δημιουργικότητα και την έκφρασή τους.

– Ζωγραφική: Η ζωγραφική είναι ένα μέσο έκφρασης του παιδιού, ένας τρόπος επικοινωνίας. Τι και αν το παιδί μας δεν ζωγραφίζει πράσινο το δέντρο αλλά κίτρινο; Η ζωγραφική είναι είναι ένα μέσο για να να μας δείξει αυτό που θέλει μόνο με μια του μουντζούρα πάνω σε ένα χαρτί. Με ένα μαρκαδόρο φτιάχνει το δικό του φανταστικό κόσμο.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο